Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#60811Neoprávněně fakturovaná částka za neobjednanou službu pro Mobbile za Gaming

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2022, před rokem

Václav Malkus

Znění stížnosti

Absolutně nerozumím tomu, že tato firma s její podvodnou praktikou stále funguje a není mechanizmus, který by tomuto internetovému nešvaru zabránil! A ještě si to drze strhne přes operátora O2, přes kterého platbu naúčtuje a Vám přijde pouze děkovná sms za Vámi neobjednanou službu, přesto ale zaplacenou částkou 99,-Kč.


Požadované řešení

Vrácení naúčtované částky, zrušení nevyžádané služby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému