Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
O2 operátor nám začal účtovat službu kterou nepotřebujeme a nepoužíváme.
Pokusili jsme se ji zrušit:
- mailem
- 3x telefonní hovor s operátorem
- 1x návštěva na prodejně O2
Službu se nám nepodařilo zrušit, protože pracovník O2 zapsal v jejich systému nesprávné datum narození majitelce účtu.
- OP si znovu kopírovali na prodejně O2
- Kopii OP jsme zaslali na mail operátorce O2
- Na radu operátorky jsme se pokusili použít funkce na změnu osobních dat v aplikaci moje O2
Všechna pokusy byly marné.
Navíc se pracovníci neozvou zpět, i když to slíbí.
Výsledkem je, že platím službu kterou nepoužívám.
Pracovníci O2 (ne)řeší už 3 měsíce.
Navíc bych ani nemohla odejít od tohoto operátora, protože dle jejich systému tam ani nejsem.Ale mohu platit. Geniální
Kocourkov
O TV Modrá
Operátor by měl v mém účtu aktualizovat osobní data z kopie OP kterou jsme jim 3x poslali a informovat mně že změnu provedl, ale hlavně se mnou komunikovat!!!
|
Tweet |