Počet nahlášených stížností: | 1266 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den,
obracím se na vás s žádostí o vyřešení problému týkajícího se služby Maximum, kterou jsem si před měsícem a půl objednal. Při změně služeb jsem zrušil televizi Bronzovou a gold a přešel na službu Maximum, která by měla zahrnovat možnost využívat One Play na třech zařízeních.
Bohužel se však služba One Play opakovaně nespustila v rámci mého tarifu, a proto jsem byl nucen ji zaplatit přímo přes platformu One Play částkou cca 700 Kč, po čemž okamžitě začala fungovat. V důsledku toho již druhý měsíc hradím plnou částku za službu Maximum, která nefunguje, a zároveň ji platím zvlášť přes One Play. To znamená, že za stejnou službu platím dvakrát.
Navíc je velmi obtížné se spojit s vaší zákaznickou podporou. Nemám možnost trávit dlouhé hodiny u počítače či telefonu a čekat, až na mě přijde řada, ani osobně navštívit pobočku. Po dlouhém čekání jsem se konečně spojil s operátorem, který mi sdělil, že by služba měla fungovat. Po dalších 30 minutách čekání mi bylo doporučeno vyčkat do konce účetního období, znovu zakoupit One Play, změnit heslo do O2 a poté by měla služba začít fungovat. Tato informace mi však nebyla předem sdělena, což považuji za nedostatečnou komunikaci vůči klientům.
Rád bych požádal o urgentní nápravu situace a refundaci částky, kterou jsem byl nucen zaplatit za službu One Play mimo svou smlouvu s O2. Zároveň prosím o jasné vysvětlení postupu, jak zajistit, aby moje služba fungovala správně, bez nutnosti dalších dodatečných plateb.
Očekávám vaši odpověď v nejbližším možném termínu.
Děkuji za váš čas a věřím, že se podaří problém vyřešit.
S pozdravem, LB
Služba maximum
Prosím o PŘESNÉ instrukce písemnou formou, jak mám zařídit aby mi služba správně fungovala a neplatil jsem ji 2*.
Zároveň žádám o refundaci částek.
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel. Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána. Toto vyplývá z § 64 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.