Počet nahlášených stížností: | 1265 |
Z toho za letošní rok: | 18 |
Stále v řešení: | 17 |
Mám od O2 4 telefonní tarify, internet a O2 TV, kterou jsem si neobjednala, ale byla mi se smlouvou zdarma přidána ke smlouvě, a bylo mi řečeno, že O2 Tv odebrat nelze, protože je to zdarma k tarifu.
18.05. mi mají službu O2 měnit na OnePlay jako všem uživatelům + navyšují ceny za mobilní tarify, protože je "vylepšují".
Telefonovala jsem tedy na operátora, kdy mi pan z call centra oznámil, že službu OnePlay mohu zrušit až 18.05., kdy začne služba platit. Dle mě klamavá informace, a naopak, službu musím zrušit do této doby. Tedy udělit nesouhlas se změnou tarifu ve lhůtě 30 dní od obdržení informace o změně.
K navýšení mobilního tarifu mi bylo sděleno, že tak to prostě je, tarify se vylepšují, a proto se zdražuje. Můj vyjádřený nesouhlas se změnou tarifů operátor ignoroval s tím, že vylepšení služby využiji třeba v budoucnu, až si koupím chytré hodinky.
Na klientském oddělení by měl operátor klienta pravdivě informovat o jeho možnostech, ne si vymýšlet, a zatajovat informace.
O2 TV - OnePlay, mobilní tarif
Zachování původních služeb bez navýšení, odebrání O2 TV ze smlouvy
|
Tweet |
Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.
Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení, jak spotřebitel uvádí.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.