Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1265
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 346 stížnostech.

#81671Jednostranná změna služeb, a tvrzení, že mohu nesouhlas se změnou projevit až po platnosti změny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2025, před 8 dny

Ivana Netolická

Znění stížnosti

Mám od O2 4 telefonní tarify, internet a O2 TV, kterou jsem si neobjednala, ale byla mi se smlouvou zdarma přidána ke smlouvě, a bylo mi řečeno, že O2 Tv odebrat nelze, protože je to zdarma k tarifu.

18.05. mi mají službu O2 měnit na OnePlay jako všem uživatelům + navyšují ceny za mobilní tarify, protože je "vylepšují".

Telefonovala jsem tedy na operátora, kdy mi pan z call centra oznámil, že službu OnePlay mohu zrušit až 18.05., kdy začne služba platit. Dle mě klamavá informace, a naopak, službu musím zrušit do této doby. Tedy udělit nesouhlas se změnou tarifu ve lhůtě 30 dní od obdržení informace o změně.

K navýšení mobilního tarifu mi bylo sděleno, že tak to prostě je, tarify se vylepšují, a proto se zdražuje. Můj vyjádřený nesouhlas se změnou tarifů operátor ignoroval s tím, že vylepšení služby využiji třeba v budoucnu, až si koupím chytré hodinky.


Na klientském oddělení by měl operátor klienta pravdivě informovat o jeho možnostech, ne si vymýšlet, a zatajovat informace.


Produkt

O2 TV - OnePlay, mobilní tarif


Požadované řešení

Zachování původních služeb bez navýšení, odebrání O2 TV ze smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 11:01, před 21 hodinami

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení, jak spotřebitel uvádí.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.