Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1268
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (965 z 1268)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 346 hodnocení od spotřebitelů help

#81761Násilný převod na nový a dražší tarif

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2025, před 6 dny

Vladimír Skála

Znění stížnosti

O2 mi poslalo mail s informací, že mi změní za měsíc tarif "O2 TV Modrá" na "Oneplay k Internetu" a "O2 Internet MAX Stříbrný" na "O2 Internet MAX 50" a navýší mi cenu z 399 KIč měsíčně na 499 Kč. Považuji takové chování za nepřijatelné. Oneplay nechci využívat, nevyužívám ani "O2 TV Modrá". Jak se zbavit takových praktik, kdy dodavatel jednostranně mění smlouvu a navyšuje poplatky za něco, co jsem si neobjednal. Snažil jsem se to řešit telefonicky, ale jsou naprosto nedostupní, jejich linka 800 02 02 02 má na druhé straně jen automat a k operátorovi se není možné dovolat. Chci zachovat původní stav služeb.

Vladimír Skála
***


Produkt

Změna tarifu "O2 TV Modrá" na "Oneplay k Internetu


Požadované řešení

Nepřevádět službu a neměnit sjednanou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 13:07, před 10 hodinami

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.