Počet nahlášených stížností: | 1268 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 20 |
O2 mi poslalo mail s informací, že mi změní za měsíc tarif "O2 TV Modrá" na "Oneplay k Internetu" a "O2 Internet MAX Stříbrný" na "O2 Internet MAX 50" a navýší mi cenu z 399 KIč měsíčně na 499 Kč. Považuji takové chování za nepřijatelné. Oneplay nechci využívat, nevyužívám ani "O2 TV Modrá". Jak se zbavit takových praktik, kdy dodavatel jednostranně mění smlouvu a navyšuje poplatky za něco, co jsem si neobjednal. Snažil jsem se to řešit telefonicky, ale jsou naprosto nedostupní, jejich linka 800 02 02 02 má na druhé straně jen automat a k operátorovi se není možné dovolat. Chci zachovat původní stav služeb.
Vladimír Skála
***
Změna tarifu "O2 TV Modrá" na "Oneplay k Internetu
Nepřevádět službu a neměnit sjednanou částku.
|
Tweet |
Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.
Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.