Počet nahlášených stížností: | 1273 |
Z toho za letošní rok: | 26 |
Stále v řešení: | 22 |
Společnost 02 nás před změnou 02Tv na přechod na Oneplay dostatečně asi jeden měsíc spředstihem informovala.Já jsem na tento převod okamžitě reagovala,že stim nesouhlasím,kde mi bylo sděleno, že jse mi bude upravovat tarif, který je výhodnější se zachováním stávajícím tarifem.Když jsem se chtěla spojit telefonem s operatorkou, stále mě to převádělo do jejich záznamníků.S novou službou nesouhlasím, protože měla jsem nastavený určitý tarif který dříve byl za 02 tv 100Kč a tento tarif při konzultaci s operatorkou měl zůstat na pořád,při přechodu na Oneplay které jsi tato společnost vytvořila a své zákazníky oklamala tím že jim bezdůvodně za 02tv teď Oneplay zvýšil poplatky a snížil tv programovou nabídku považuji za nehorázné a klamání spotřebitele.Ze 100 Kč přechod na 399Kč to je sleva.Toto jsou praktiky O2 společnosti.
Špatná komunikace a klamání zákazníka
Navrácení původních smluvních podminek
|
Tweet |
Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.
Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.