Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1286
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (978 z 1286)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#81850Nekalé praktiky společnosti O2

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2025, před měsícem

Hana Vojákova

Znění stížnosti

Společnost 02 nás před změnou 02Tv na přechod na Oneplay dostatečně asi jeden měsíc spředstihem informovala.Já jsem na tento převod okamžitě reagovala,že stim nesouhlasím,kde mi bylo sděleno, že jse mi bude upravovat tarif, který je výhodnější se zachováním stávajícím tarifem.Když jsem se chtěla spojit telefonem s operatorkou, stále mě to převádělo do jejich záznamníků.S novou službou nesouhlasím, protože měla jsem nastavený určitý tarif který dříve byl za 02 tv 100Kč a tento tarif při konzultaci s operatorkou měl zůstat na pořád,při přechodu na Oneplay které jsi tato společnost vytvořila a své zákazníky oklamala tím že jim bezdůvodně za 02tv teď Oneplay zvýšil poplatky a snížil tv programovou nabídku považuji za nehorázné a klamání spotřebitele.Ze 100 Kč přechod na 399Kč to je sleva.Toto jsou praktiky O2 společnosti.


Produkt

Špatná komunikace a klamání zákazníka


Požadované řešení

Navrácení původních smluvních podminek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 12:54, před měsícem

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2025 11:14, před měsícem

Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost.
Nedílnou součástí internetového připojení byla služba O2 TV, nyní Oneplay, kterou je možné využívat v bezplatné variantě, kde najdete základní skladbu kanálů a omezený přístup ke knihovně Oneplay (5 vybraných titulů) či jiný, zpoplatněný tarifní plán. Pokud nám dodáte číslo služby z vyúčtování nebo z MojeO2 a datum narození majitele služby, rádi prověříme nastavení Vašich služeb. Doplnění s odkazem na tuto stížnost nám prosím zašlete na e-mail info@o2guru.cz, kde se Vám budeme dále věnovat.

S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2025 08:36, před 8 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.6.2025 09:45, před 8 dny


Hana Vojákova

Společnost O2 byla kdysi super, teď mají nehorázné ceny, které bez jakýchkolvek nabídek stálým zákazníkům nabídli dražší služby.Nabizi tarif za 399 Kč,ale musíte jsi zřídit u O2 novou SIM kartu.Super,a proto jsme se rozhodli, že od O2 odcházíme, nemá cenu se dožadovat spravedlnosti.Jak se 02 spojila s Tv Nova, sloučila se do Oneplay,tak platíme tv Nova.Super,jsou jiné dostupné prostředky,jak jsi pouštět určité pořady za nízké poplatky,a hovory taktéž.Každy co má paušální platbu u 02 tak odchází.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2025 13:45, před 8 dny

Dobrý den,

je nám líto, pokud zvažujete ukončení služeb. Pokud nám však nedoplníte požadované údaje, nemáme možnost prověření. Ještě jednou Vás tak zdvořile požádáme o doplnění s odkazem na tuto stížnost na adresu info@o2guru.cz.
Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.