Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1273
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (968 z 1273)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 347 hodnocení od spotřebitelů help

#81853Podvodné chování O2

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2025, před 7 dny

Jiří Bedrlík

Znění stížnosti

O2 nám nabídla k mobilnímu balíčku i výhodný domácí internet. Součástí domácího internetu byla i O2 televize, kterou jsme nechtěli, protože už máme tv od jiného providera, ale bylo nám řečeno, že je zdarma a nejde z nabídky vyjmout. Po instalaci internetu O2 televize prakticky nefungovala. Na můj dotaz mi bylo sděleno, že je zdarma, tak co bych chtěl?
Nyní mi přišlo oznámení o změně služeb od O2. Nefunkční televize je zpoplatněna a internet převeden na nižší/horší balíček. Celkově mám platit více za horší služby a za něco co nevyužívám. Výše uvedený postup považuji za podvod a pokud se O2 nechytí za nos budu ho řešit i na ČTÚ.


Požadované řešení

Zachování stávajícího tarifu mobilních telefonů a internetu. Odstranění O2 tv z balíčku a zachování původní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 12:53, před 16 hodinami

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.