Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1274
Z toho za letošní rok:27
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (969 z 1274)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 348 hodnocení od spotřebitelů help

#81853Podvodné chování O2

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2025, před 16 dny

Jiří Bedrlík

Znění stížnosti

O2 nám nabídla k mobilnímu balíčku i výhodný domácí internet. Součástí domácího internetu byla i O2 televize, kterou jsme nechtěli, protože už máme tv od jiného providera, ale bylo nám řečeno, že je zdarma a nejde z nabídky vyjmout. Po instalaci internetu O2 televize prakticky nefungovala. Na můj dotaz mi bylo sděleno, že je zdarma, tak co bych chtěl?
Nyní mi přišlo oznámení o změně služeb od O2. Nefunkční televize je zpoplatněna a internet převeden na nižší/horší balíček. Celkově mám platit více za horší služby a za něco co nevyužívám. Výše uvedený postup považuji za podvod a pokud se O2 nechytí za nos budu ho řešit i na ČTÚ.


Požadované řešení

Zachování stávajícího tarifu mobilních telefonů a internetu. Odstranění O2 tv z balíčku a zachování původní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 12:53, před 9 dny

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2025 11:11, před 5 dny

Dobrý den,

mrzí nás Vaše nespokojenost.
Oznámení o změně podmínek zasíláme vždy minimálně 30 dnů před účinností změny, aby měli zákazníci dostatek času se s novými podmínkami seznámit a případně nás kontaktovat pro doplňující dotazy nebo úpravy.
Nedílnou součástí internetového připojení byla služba O2 TV, nyní Oneplay, kterou je možné využívat v bezplatné variantě, kde najdete základní skladbu kanálů a omezený přístup ke knihovně Oneplay (5 vybraných titulů).
Pokud nám dodáte číslo služby z vyúčtování nebo z MojeO2 a datum narození majitele služby, rádi prověříme nastavení a technický stav Vašich služeb.
Doplnění s odkazem na tuto stížnost nám prosím zašlete na e-mail info@o2guru.cz, kde se Vám budeme dále věnovat.

S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.