Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1274
Z toho za letošní rok:27
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (969 z 1274)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 348 hodnocení od spotřebitelů help

#81902Neopravnene prodani 4x setbox za 4500kus

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2025, před 10 dny

oksana dulinkova

Znění stížnosti

Dobry den chci podat stížností na p.P.B. zástupce vedoucího prodejny U Dalnice 777.66442.Brno-Modrice pro podvodní prodaní veci.pan mne zikal ze setobioxy budu mit zapůjčení jako sem mnela u t mobilu a na konec mne je prodal na splátky za 4500, na 2 roky a ted je nechce vzit spet proto vas zadam oreseni problemu ukonceni smlouvi a vzeti na spet setoboxy dekuji jinak se obratim na ministerstvo o ochrane spotrebitele


Požadované řešení

ukonceni smlouvi a vraceni zbozi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2025 15:58, před 3 dny

V tomto případě bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno.

Ze zákona má podnikatel vůči spotřebiteli před uzavřením smlouvy informační povinnost. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně, o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Podle tohoto ustanovení platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné.

Podnikatel by byl povinen vzít si set top box zpět v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl koupen na splátky od daného podnikatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2025 15:06, včera

Dobrý den,
napište nám, prosím, podrobnosti k nákupu a také číslo některé ze služeb na e-mail info@o2guru.cz .
Objednávku prověříme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Jakub Šupol
Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.