Počet nahlášených stížností: | 1279 |
Z toho za letošní rok: | 32 |
Stále v řešení: | 20 |
Dne 17.4. jsem odešel od O2 ke konkurenci z důvodu, který se zde řešil. Jednostranná změna tarifu. K předchozímu tarifu O2 spolu mi byla vnucena tv, přestože jsem upozorňoval, že nic takového nechci, jelikož tv nesleduji. Je to součástí tarifu. Ok, je zdarma součástí tarifu, budiž. Po odchodu a zrušení tarifu mi ale přišlo vyúčtování od 16.4 do 3.5. na služky O2 spolu cca 940 Kč a na tv komfort za cca 80 Kč. Po hodině, kdy se mi podařilo spojit s operátorem mi bylo sděleno, že jsem sice zrušil tarif, ale ne speciálně tv, takže to je cena za tu tv.... ( Vnutí vám ji bez možnosti odmítnout, ale rušit chtějí všechno zvlášť) 1000 kč za 15 dní??? To jak O2 dela z lidí d****y je do nebe volající. Je to zloději a a absolutně nefér chování k zákazníkům. Škoda, že v ČR není Paka, jak takové šmejdy trestat.
O2 spolu s vnucenou TV
Platba pouze za odebrané služby. 1 den od konce vyúčtování k dní zrušení tarifu O2 spolu.
|
Tweet |
Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
V tomto případě záleží, zda byla televizní služba součástí smluveného tarifu. Pokud by se jednalo o součást tarifu, vypovídal by spotřebitel tarif jako celek (tedy včetně televizní služby). V opačném případě by spotřebitel musel každou službu vypovědět zvlášť.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost. Rádi vše prověříme, doplňte nám prosím do sekce neveřejných údajů datum narození k ověření, případně nám informaci zašlete na email info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost. Rádi vše prověříme.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, již jsem vyřešil problém. Dopadlo to, jak jsem navrhoval, přestože při první komunikaci nebylo řešení možné. Faktura byla zrušena. Škoda jen, že se toto nedá udělat telefonicky, ale člověk musí cestovat do prodejny O2. Doufám, že další zákazníci budou mít více štěstí.
Jinak TV byla součástí balíčku Spolu bez internetu, ale protože nový operátor přenesl pouze čísla, tak to O2 nepovažovala za ukončení smlouvy na tarif a počítala nejen TV, ale i tarif který už jsem nevyužíval. Samozřejmě chyba zákazníka. Při jednání mi bylo sděleno, že teď když se vrátím mi udělají ještě lepší nabídku, než konkurence, což před měsícem bylo nemožné!!!
Takže stížnost je v podstatě vyřešena.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.