Počet nahlášených stížností: | 1278 |
Z toho za letošní rok: | 31 |
Stále v řešení: | 21 |
Až do konce března t.r. jsem měla u O2 předplacené mobilní služby, internet přes pevnou linku a k tomu v balíčku (prý jako bonus, bez kterého to nejde, přestože jsem nechtěla a užívala jen výjimečně) také O2 TV Modrou. Dne 20.3.2025 jsem byla e-mailem od společnosti O2 upozorněna, že příští měsíc dojde ke změnám, místo O2 TV bude Oneplay a samozřejmě také cena bude jiná – vyšší. Protože mi připravované změny nevyhovovaly (především Oneplay), nejpozději k 31.3. 2025 jsem s telefonním číslem i pevným internetem přešla k jinému operátorovi. Úhradu za služby v mobilní síti a internet v období do 19.4. 2025 (zúčtovací období jsem měla vždy od 20. do 19. následujícího měsíce) včetně doplatku za mobil koupený na splátky jsem uhradila v termínu splatnosti 12.5.2025.
Domnívala jsem se, že převedením služeb k jinému operátorovi a uhrazením všech dosavadních služeb jsem ukončila všechny své obchodní vztahy s O2, včetně služby O2 TV Modrá, která mi byla vnucena jako součást balíčku. Přechod k jinému operátorovi byl proveden do 10 dnů od oznámení O2 o změnách.
Dne 21.5. 2025 mi byla doručena další faktura s položkami za platbu O2 spolu pro jednoho za období 20.-23.4.2025 a platbu za Oneplay Komfort za období 24.4. -19.5. 2025.
Zjistila jsem, že na mém účtu Moje O2 jsou mobilní služby i internet vedeny jako neaktivní, u Oneplay Komfort tento status není, ačkoli ho neužívám.
Snažila jsem se O2 kontaktovat, ale dále než k virtuální Evě, která opakuje jen fráze bez ohledu na podstatu mých dotazů a námitek, jsem se nedostala.
Storno faktury
|
Tweet |
Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
V tomto případě záleží, zda byla televizní služba součástí smluveného tarifu. Pokud by se jednalo o součást tarifu, vypovídal by spotřebitel tarif jako celek (tedy včetně televizní služby). V opačném případě by spotřebitel musel každou službu vypovědět zvlášť.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a rád se s Vaším případem blíže seznámím. Pro ověření mi prosím do sekce neveřejných údajů doplňte Vaše datum narození.
S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2