Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1282
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (977 z 1282)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#82031Nevyžádaná služba O2 security

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2025, před 25 dny

Milan Šrail

Znění stížnosti

Dobrý den,
společnost O2 CZ potichu a bez jakéhokoliv upozornění zaktivovala službu security na pevném a mobilním internetu pro kterou jsem nedal souhlas a po upozornění na chatu společnosti jsem vysloveně žádal o její deaktivaci a zrušení s tím že o ní nestojím a nemám zájem.
Vůbec mi nezajímá že tato neschválená a nevyžádaná služba je součástí balíčků a nelze ji zrušit-připomíná mi to nekalé praktiky šmejdů kteří vám vnucují to co nechcete stylem totalitní diktatury.
Zrušit si poskytovatele služeb není žádné řešení!


Produkt

O2 security na internet


Požadované řešení

Vyřadit z balíčků O2 security a pokud to nelze, tak umožnit služby vypnout či zapnout v aplikaci nebo na webovce Moje O2-nechat rozhodnutí na klientele a nediktovat si podmínky namířené proti zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 14:43, před 22 dny

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Dle popisu nedošlo ke změně ceny služby. Dle našeho názoru se nejedná zásadní změnu, a tak se domníváme, že nelze kvůli uvedené změně službu vypovědět.

Na stránkách společnosti je uvedeno, že službu si spotřebitel může aktivovat přes portál Moje O2 v sekci O2 Security, podrobný návod nalezne spotřebitel na webových stránkách O2 v části Podpora. Na stejném místě v Moje O2 je možné tuto službu také deaktivovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2025 15:18, před 21 dny

Dobrý den,
děkuji za Vás podnět. Abych se mohl s Vaším nastavením blíže seznámit, doplňte mi prosím pro ověření do sekce neveřejných údajů číslo využívané služby a IČ či datum narození majitele.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2025 09:02, před 15 dny

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele, aby mohl uvést požadované údaje. Z tohoto důvodu dočasně stahujeme stížnost z veřejně dostupné části webu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2025 17:15, před 15 dny


Milan Šrail

Dobrý den,
***

POUZE PRO O2CZ-NEZVEŘEJŇOVAT!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2025 12:20, před 9 dny

Dobrý den, děkuji za doplnění.
Dle kontroly jsme dne 29.4.2025 na Váš kontaktní email zaslali oznámení o změně smluvních podmínek, kde jsme Vás informovali, že služba O2 Security bude součástí Vašich služeb. V případě, že s těmito podmínkami nesouhlasíte, měl jste možnost služby do 2.6.2025 vypovědět, aniž by Vám vznikly další náklady.
U O2 Security si můžete vypnout samotnou filtraci hrozeb u konkrétního čísla v Moje O2. S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2025 16:15, před 9 dny


Milan Šrail

Dobrý den,
toho dne 29.5.2025 jsem okamžitě to řešil s linlou O2 a jasně jsem operátorovi řekl že o2 security NECHCI a zároveň spolu s Oneplay a O2 connect jsem VYSLOVENĚ ŽÁDAL O UKONČENÍ ČI VYPNUTÍ tří služeb! Vůbec nechápu PROČ NEBYLO MI VYHOVĚNO!!!
Samotné vypnutí filtrace tohle neřeší-ZRUŠIT UVEDENÉ SLUŽBY NEBO VYPNOUT-NIC JINÉHO NEPOŽEDUJI!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2025 16:41, před 9 dny

Dobrý den, ze dne 29.5.2025 jsem žádný hovor nedohledal. O2 Security je součástí nových tarifů a nelze tuto službu zrušit. Pokud si tedy nepřejete naše služby za těchto podmínek nadále využívat, mohu předat požadavek kolegům, že máte zájem o zrušení mobilního čísla a internetu na doma - kolegové by Vás kontaktovali do 15 pracovní dnů, souhlasíte?
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2025 16:55, před 9 dny


Milan Šrail

Dobrý den-
už jsem psal že ODEJÍT NECHCI-požaduji jen ABY JSEM NEMĚL NEVYŽÁDANÉ SLUŽBY NAVÍC O KTERÉ NESTOJÍM A NEZAJÍMÁ MĚ ŽE TO NEJDE!Umožněte jejich vypnutí a nechat to jen na rozhodnutí klientů a nevnucovat to co klient NEZAŽÁDAL A NECHCE UŽÍVAT!Vaše praktiky jsou hodné prodejních šmejdů nic jiného.

ZRUŠIT NEBO VYPNOUT NEVYŽÁDANÉ SLUŽBY!JINÉ MOŽNOSTI NEJSOU!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2025 18:01, před 9 dny

Dobrý den,
uživatelsky opravdu není možné službu O2 Security zcela vypnout - o tom jsem Vás již informoval. Máte možnost si u O2 Security vypnout filtraci hrozeb nebo u nás služby nevyužívat. Jiné řešení není a záleží pouze na Vás, pro které řešení se rozhodnete, děkuji za pochopení. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2025 18:14, před 9 dny


Milan Šrail

Dobrý den,
neexistuje že to není možné vypnout-JE TO NEVYŽÁDANÁ A NEODSOUHLASENÁ SLUŽBA KTERÁ NESMÍ BÝT ZAPOJENA A FUNKČNÍ-ODEJÍT OD POSKYTOVATELE NENÍ ŽÁDNÉ ŘEŠENÍ!!!Nezbývá než aby jste se vy jako společnost PŘIZPŮSOBILI VY A NE KLIENT!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2025 12:28, před 6 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření. Uvedené kontaktní údaje spotřebitele byly přesunuty do neveřejné části, která je dostupná pouze stranám sporu. Nyní stížnost opět zveřejňujeme.

Co bude součástí tarifů určuje společnost, přičemž spotřebitel sjednáním tarifu (případně jeho převodem v případě, že je řádně informován a je mu umožněno službu vypovědět) souhlasí s jeho podmínkami. Pokud jsou tedy uvedené služby součástí tarifu, nelze je obecně zrušit zvlášť, jestliže to společnost individuálně neumožní. Vzhledem k tomu, že společnost na tuto individualizaci nepřistoupila, nemůže ji spotřebitel vymáhat.

Spotřebitel však může zvolit jiný tarif (je-li tarif bez těchto služeb dostupný), případně změnit poskytovatele za jiného, který lépe vyhoví jeho potřebám.

Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl na vývoj stížnosti reagovat a případně uvést, zda zvolí změnu tarifu či poskytovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.6.2025 17:40, před 6 dny


Milan Šrail

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
to nemá cenu takhle,tihle poskytovatelé si BEROU JAKO RUKOJMÍ SVÉ ZÁKAZNÍKY a NEJSOU ZCELA SCHOPNI SE PŘIZPŮSOBIT POŽADAVKŮM KTERÉ JSOU OPRÁVNĚNÉ ZÁKAZNÍKŮM.
Chovají se hůř než PRODEJNÍ ŠMEJDI A TOTALITNÍ STRANA KSČ PŘED r.89 JE HADR PROTI PRAKTIKÁM O2CZ.

Nejsem spokojen s řešením které háže klacky pod nohy klientům a jde proti zájmům zákazníka.
Měli by ve svém zájmu raději vyhovět potřebám a přáním zákazníka a ne jej ODRAZOVAT SVOU CHOROBNOU NESCHOPNOSTÍ ŘEŠIT K spokojenosti klientů!