Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1278
Z toho za letošní rok:31
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (974 z 1278)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 348 hodnocení od spotřebitelů help

#82031Nevyžádaná služba O2 security

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2025, před 7 dny

Milan Šrail

Znění stížnosti

Dobrý den,
společnost O2 CZ potichu a bez jakéhokoliv upozornění zaktivovala službu security na pevném a mobilním internetu pro kterou jsem nedal souhlas a po upozornění na chatu společnosti jsem vysloveně žádal o její deaktivaci a zrušení s tím že o ní nestojím a nemám zájem.
Vůbec mi nezajímá že tato neschválená a nevyžádaná služba je součástí balíčků a nelze ji zrušit-připomíná mi to nekalé praktiky šmejdů kteří vám vnucují to co nechcete stylem totalitní diktatury.
Zrušit si poskytovatele služeb není žádné řešení!


Produkt

O2 security na internet


Požadované řešení

Vyřadit z balíčků O2 security a pokud to nelze, tak umožnit služby vypnout či zapnout v aplikaci nebo na webovce Moje O2-nechat rozhodnutí na klientele a nediktovat si podmínky namířené proti zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2025 14:43, před 4 dny

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Dle popisu nedošlo ke změně ceny služby. Dle našeho názoru se nejedná zásadní změnu, a tak se domníváme, že nelze kvůli uvedené změně službu vypovědět.

Na stránkách společnosti je uvedeno, že službu si spotřebitel může aktivovat přes portál Moje O2 v sekci O2 Security, podrobný návod nalezne spotřebitel na webových stránkách O2 v části Podpora. Na stejném místě v Moje O2 je možné tuto službu také deaktivovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2025 15:18, před 3 dny

Dobrý den,
děkuji za Vás podnět. Abych se mohl s Vaším nastavením blíže seznámit, doplňte mi prosím pro ověření do sekce neveřejných údajů číslo využívané služby a IČ či datum narození majitele.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.