Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1279
Z toho za letošní rok:32
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (976 z 1279)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 350 hodnocení od spotřebitelů help

#82098Prevod na placenou sluzbu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2025, před 8 dny

Daniel Tlustos

Znění stížnosti

Prevod na placenou sluzbu, z iptv zdarma k internetu, zdrazili internet a jeste prevedli na oneplay ktere je placene, i kdyz me predtim operator tvrdil, ze cena se nezmeni, v aplikaci je take klasik v cene viz foto.
Jeste horsi je, ze se neda dovolat operatorovi, vzdy jen chatbot ktery nic nevyresi odkaze na zakaznickou linku, online chat (kde je taky jen chatbot) a pak vam ukonci hovor.


Produkt

Prevod na placene oneplay


Požadované řešení

Vraceni zpet nebo zruseni sluzby oneplay


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2025 14:16, před 3 dny

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2025 14:59, před 3 dny

Hezký den, velmi nás mrzí Vaše nespokojenost a chápeme, jak frustrující může být situace, kdy dojde ke změně služby i ceny, aniž by k tomu podle Vašich očekávání mělo dojít. Zároveň se omlouváme za komplikace, které jste zažila při pokusu spojit se s naším operátorem – rozumíme, že kontaktování podpory by mělo být rychlé a srozumitelné, nikoliv další překážkou.
Abychom mohli Vaši situaci detailně prověřit a poskytnout konkrétní vysvětlení či nápravu, potřebujeme od Vás doplňující informace. Prosíme Vás proto o zaslání Vašeho telefonního čísla a data narození na e-mail info@o2guru.cz. Jakmile údaje obdržíme, podíváme se na celou situaci podrobněji a co nejdříve se Vám ozveme s řešením. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.