Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1282
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (977 z 1282)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#82205Neumožnění zrušení služby oneplay (k internetu) vedenou jako samostatná služba digitální televize

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2025, před 8 dny

Miroslav Nezkusil

Znění stížnosti

Vážení,
v rámci požadavku na zrušení digitální televize "Oneplay k internetu" vedené jako samostatná služba digitální televize (s vlastním číslem služby), mě dne 8.6.2025 na pobočce Flora Praha 3 nebylo umožněno zrušení této služby. Dle slov O2 konzultanta, který se choval korektně, má pokyny od svého zaměstnavatele a službu může zrušit pouze za podmínky zrušení obou internetových připojení (O2 Internet Optický 500). Službu Oneplay extra Zábava, však zrušit šlo (s výpovědní lhůtou 1 měsíc). Obě služby oneplay jsem se snažil zrušit ještě v zákonné lhůtě před migrací, ale vždy mě byly nabízeny pouze snížené tarify nebo kompletní výpověď služby i s internetovým připojením. Podotýkám, že tarif "O2 Internet Optický 500" nemám/není podmíněn existencí služby "oneplay k internetu", služba je "zdarma" vnucená.
Stejně tak služba O2 Security ("zdarma"), kterou nemohu samostatně v "moje O2" deaktivovat protože je svázána na slevový systém "O2 spolu", paradoxně O2 spolu funguje automaticky bez možnosti ovlivnění.


Produkt

Oneplay k Internetu, O2 Security


Požadované řešení

Zrušení služby Oneplay k Internetu bez rušení internetového připojení, Možnost deaktivace O2 Security u mobilního tarifu i internetu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2025 14:49, před 2 dny

Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Domníváme se, že pokud se jedná o samostatnou službu, mělo by být spotřebiteli umožněno vypovězení pouze této služby bez nutnosti výpovědi zbylých služeb.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.