Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1282
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (977 z 1282)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#82235Reklamace pozdního spuštění služby Top Svět Extra 5 GB

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2025, před 4 dny

Marcela Slavíková

Znění stížnosti

obrý den,

dne 4.6.2025 jsem odletěla na dovolenou a z důvodu práce aktivovala výše uvedenou službu. Shrnutí objednávky mi přišlo na e-mail 4.6.2025 v 19,14 hodin. SMS mi přišla na telefon 4.6.2025 v 16,14 hodin. 10.6.2025 mi přišla SMS s oznámením, že za použití dat jsem utratila 1.000 Kč. 11.6.2025 mi ve 13,00 hodin přišla SMS, že jsem začala čerpat data z roamingového balíčku. Reklamuji pozdní spuštění objednané služby a neoprávněnost účtování využití dat.
Od čtvrtka se snažím dovolat anebo zjistit, kam podat reklamaci, jelikož odmítám platit za jejich chybnou práci a čím dál slabší služby. Bohužel, telefon, O2 chat - vše marné.


Produkt

Shrnutí objednávky číslo *** - toto je oznámená služba


Požadované řešení

Požaduji nezahrnovat do vyúčtování data ( údajně min 1.000 Kč ), která jsem - díky špatně nastavené službě ze strany O2 využila a dále vrácení částky ve výši 399 Kč za nemožnost využít
NĚCO NAVÍC K VAŠEMU TARIFU
Top Svět Extra 5 GB

5 GB dat

Balíček pro vybrané země zóny Top Svět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2025 11:54, před 10 hodinami

V tomto případě záleží, na kdy bylo spuštění služeb ujednáno. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.