Počet nahlášených stížností: | 1284 |
Z toho za letošní rok: | 37 |
Stále v řešení: | 23 |
Dne 4.4.2025 jsem ukončil využívání služeb O2 tím způsobem , že jsem přešel ke společnosti Vodafone. Až do 4.4.2025 jsem užíval službu s názvem Spolu. V táto službě jsem měl přihlášeny dvě telefonní čísla a internet. Součástí služby měla být i O2 TV zdarma, kterou jsem nikdy neaktivoval ani nepoužíval. Z těchto důvodů, po odchodu od O2 k 4.1.2025, jsem žádnou TV nerušil když jsem ji nepoužíval. Přesto mne O2 dne 19.6.2025 oslovilo výzvou k zaplacení faktury za využívání služeb, sledování TV - Oneplay za období od 16.5.2025 do 15.6.2025, paradoxně se slevou 50,- Kč za účast v programu O2 Spolu. Přes snahu celou věc řešit s O2 a provést reklamaci, mi bylo sděleno že částku 399,- Kč jsem povinen do 8.7.2025 uhradit a pak věc reklamovat. Není uhrazení faktury souhlasem a uznáním závazku ?
Žádná služba nebyla.
Zrušení platby
|
Tweet |
Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
V tomto případě záleží, zda byla televizní služba součástí smluvených služeb Spolu. Pokud by se jednalo o součást služeb, vypovídal by spotřebitel služby jako celek (tedy včetně televizní služby). V opačném případě by spotřebitel musel každou službu vypovědět zvlášť.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
je nám líto, pokud jste u nás služby ukončil. Abychom se mohli blíže seznámit se všemi detaily, včetně podání výpovědi a účtování služby, poprosíme Vás o doplnění data narození majitele do sekce neveřejných údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost. Rádi to následně prošetříme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2