Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1284
Z toho za letošní rok:37
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (977 z 1284)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#82294Naúčtování služeb O2 za období 16.5. - 15.6.2025

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2025, před 5 dny

Jiří Cmunt

Znění stížnosti

Dne 4.4.2025 jsem ukončil využívání služeb O2 tím způsobem , že jsem přešel ke společnosti Vodafone. Až do 4.4.2025 jsem užíval službu s názvem Spolu. V táto službě jsem měl přihlášeny dvě telefonní čísla a internet. Součástí služby měla být i O2 TV zdarma, kterou jsem nikdy neaktivoval ani nepoužíval. Z těchto důvodů, po odchodu od O2 k 4.1.2025, jsem žádnou TV nerušil když jsem ji nepoužíval. Přesto mne O2 dne 19.6.2025 oslovilo výzvou k zaplacení faktury za využívání služeb, sledování TV - Oneplay za období od 16.5.2025 do 15.6.2025, paradoxně se slevou 50,- Kč za účast v programu O2 Spolu. Přes snahu celou věc řešit s O2 a provést reklamaci, mi bylo sděleno že částku 399,- Kč jsem povinen do 8.7.2025 uhradit a pak věc reklamovat. Není uhrazení faktury souhlasem a uznáním závazku ?


Produkt

Žádná služba nebyla.


Požadované řešení

Zrušení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 09:00, před 15 hodinami

Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

V tomto případě záleží, zda byla televizní služba součástí smluvených služeb Spolu. Pokud by se jednalo o součást služeb, vypovídal by spotřebitel služby jako celek (tedy včetně televizní služby). V opačném případě by spotřebitel musel každou službu vypovědět zvlášť.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2025 14:37, před 9 hodinami

Dobrý den,
je nám líto, pokud jste u nás služby ukončil. Abychom se mohli blíže seznámit se všemi detaily, včetně podání výpovědi a účtování služby, poprosíme Vás o doplnění data narození majitele do sekce neveřejných údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost. Rádi to následně prošetříme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.