Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1305
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1009 z 1305)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 358 hodnocení od spotřebitelů help

#82294Naúčtování služeb O2 za období 16.5. - 15.6.2025

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2025, před 5 měsíci

Jiří Cmunt

Znění stížnosti

Dne 4.4.2025 jsem ukončil využívání služeb O2 tím způsobem , že jsem přešel ke společnosti Vodafone. Až do 4.4.2025 jsem užíval službu s názvem Spolu. V táto službě jsem měl přihlášeny dvě telefonní čísla a internet. Součástí služby měla být i O2 TV zdarma, kterou jsem nikdy neaktivoval ani nepoužíval. Z těchto důvodů, po odchodu od O2 k 4.1.2025, jsem žádnou TV nerušil když jsem ji nepoužíval. Přesto mne O2 dne 19.6.2025 oslovilo výzvou k zaplacení faktury za využívání služeb, sledování TV - Oneplay za období od 16.5.2025 do 15.6.2025, paradoxně se slevou 50,- Kč za účast v programu O2 Spolu. Přes snahu celou věc řešit s O2 a provést reklamaci, mi bylo sděleno že částku 399,- Kč jsem povinen do 8.7.2025 uhradit a pak věc reklamovat. Není uhrazení faktury souhlasem a uznáním závazku ?


Produkt

Žádná služba nebyla.


Požadované řešení

Zrušení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 09:00, před 5 měsíci

Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

V tomto případě záleží, zda byla televizní služba součástí smluvených služeb Spolu. Pokud by se jednalo o součást služeb, vypovídal by spotřebitel služby jako celek (tedy včetně televizní služby). V opačném případě by spotřebitel musel každou službu vypovědět zvlášť.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2025 14:37, před 5 měsíci

Dobrý den,
je nám líto, pokud jste u nás služby ukončil. Abychom se mohli blíže seznámit se všemi detaily, včetně podání výpovědi a účtování služby, poprosíme Vás o doplnění data narození majitele do sekce neveřejných údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost. Rádi to následně prošetříme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2025 16:02, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.9.2025 10:36, před 3 měsíci


Jiří Cmunt

Bohužel stížnost jsem skutečně chtěl řešit telefonicky a později jsem se o totéž pokoušel korespondenčně (emailem ). Což se nepodařilo. Po té jsem navštívil kontaktní centrum O2 v Kadani. Zde jsem se dozvěděl že jsem měl vypovědět službu TV O2 což jsem prý neučinil. Argumentoval jsem s tím, že jsem měl měl učiněnou smlouvu na službu O2 Spolu kterou jsem ukončil tím, že jsem přešel se dvěma telefonními čísly a připojením k internetu k Vodafone, a nepřeváděl jsem žádnou TV kterou jsem nepoužíval. Bylo mi řečeno, že jsem jí nepoužíval ale používat jsem mohl a proto jí musím platit i nadále. Ačkoliv jsem tvrdil a na tom trvám, že O2 TV mi byla k účtu připsána už dříve a já přes mé připomínky, že jí nepotřebuji, mi na účtu za služby figurovala zdarma řadu let. Její následné zpoplatnění také iniciovalo můj odchod od O2. Když jsem totiž v únoru 2025, opakovaně trval na vyjmutí TV z se služby O2 Spolu, bylo mi řečeno, při ústním jednání v Chomutově že to nelze. Chtěl jsem proto službu změnit, což mi pracovnice na kontaktním místě nechtěla provést, respektive mě upozorňovala že změna mi enormně navýší platbu. Zjevně nebylo možno se dohodnout a proto jsem kontaktoval Vodafone. Jednání s O2 dopadlo tak, že chyba měla být na straně zákazníka a O2 trvalo na zaplacení nepoužívané TV do července včetně. Na místě mi také bylo řečeno, že neuhradím li poplatky za neužívanou TV, budou tzto vymáhány exekučně. S celého jednání s O2 jsem znechucen a jediné co mohu k celé věci říct je že dělám O2 tu "nejlepší" reklamu jak to jen jde. Vždyť samo o sobě hovoří např. jen reklama O2 kde zobrazuje ochranu zákazníka službou Security před podvodnými e-shopy. Za tuto službu si v praxi O2 účtuje měsíčně jen 100,-Kč, ačkoliv je tato služba nefunkční a lidé si stále "nabíhají".
Snaha vnutit zákazníkům O2 službu Oneplay a zaplatit si tak vynaložené náklady zřejmě nezná hranic slušnosti a férovosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2025 10:57, před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a podrobné vyjádření.
Mrzí nás, že jste měl negativní zkušenost s ukončením služeb a že došlo k nedorozumění ohledně účtování služby O2 TV. Dovolte nám uvést několik informací k objasnění situace:
Služba O2 TV byla součástí balíčku O2 Spolu, kde byla poskytována zdarma s tarifem O2 TV Modrá, případně vyšším, již zpoplatněným tarifem. Po ukončení balíčku O2 Spolu (např. přechodem k jinému operátorovi) se jednotlivé služby z balíčku automaticky oddělují a nadále fungují samostatně. Pokud tedy nedošlo k výslovnému zrušení služby O2 TV, pokračuje její poskytování jako samostatná služba.
Chápeme, že jste službu aktivně nevyužíval, nicméně její technická dostupnost a neprovedení výpovědi vedly k jejímu účtování.
Je nám líto, že jste se cítil být nedostatečně informován a že komunikace neprobíhala dle Vašich očekávání.
Na jaký e-mail jste reklamaci nebo Váš dotaz zasílal? Prosíme o zaslání na e-mail info@o2guru.cz, aby se k nám Vaše zpráva dostala. Rádi se na to následně blíže podíváme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 09:56, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2025 10:33, před 9 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.