Počet nahlášených stížností: | 1286 |
Z toho za letošní rok: | 39 |
Stále v řešení: | 25 |
Objednal jsem u operátora O2 balíček internet 5/2024. Ačkoliv jsem při sjednání služby několikrát zdůrazňoval, že nechci O2TV, nevyužiju ji, jelikož mám 4 největší zahraniční streamovací služby, operátor me ujištoval, že využívat nemusím, avšak internet mi bez O2TV nedá a je zadarmo.
Poté O2 poslala oznámení o zpoplatnění jejich přechodu JEDEN email. Přechod oznamuji 20 emaily, ale že za to budete platit, se dozvíte jedním emailem ve spamu na gmailu post mortem. O2 při změně služby a navýšení ceny absolutně ignoruje doporučené dopisy či datovou schránku objednavatele.
Službu nelze vypovědět přes web a webový interface samososbluhy O2 mi ukazoval, že lze služba zapnout, tj. jsem vyvodil, že je vypnuta a konečně je můj požadavek nestreamovat nic s O2 vyřešen. Upozorňuji, že web nezobrazuje stav a ani možnost službu vypnout, jen a pouze zapnout, ackoliv ji zrejme zapnutou mate !!!!
Mé rozčarovaní přišlo s fakturou, tak jsem okamžitě volal O2 linku. Po 3 hovorech zavěšených nejhloupější umělou inteligenci, co jsem zažil, jsem se probojoval na operátora. Ten mi slíbil ukončení OnePlay s tím, že vystavenou fakturu už zaplatit musím, ale na druhý výpovědní měsíc mi pošle 199 kč slevu, protože to nevyužívám. Nestalo se tak, za druhý měsíc přišla faktura v plné výši. Zase lez ze strany O2.
Dalsi problem je O2 Security. Na to jsem prisel nahodou, kdyz mi zablokovali stranky s retro softwarem pro historicke pocitace. Patral jsem a nasel jsem, ze mam O2 Security zase zapnut. Nechci ho, nejde vypovedet, jde docasne vypnout, coz jsem udelal, ale zbavit se ho nemuzu.
Vypada to, ze se sluzbama, co maji deti, maznelka atd se budeme muset odstehovat k jinemu operatorovi, O2 zatim jenom lhalo a podvadelo, do seriozniho jednani to ma velice daleko.
O2 Internet
Navraceni penez, alespon tech slibenych operatorem na sleve.
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že druhý výpovědní měsíc mu bude poskytnuta sleva, mělo by se tak také stát.
Spotřebitel může vyúčtování služeb také reklamovat.
O2 Security:
Na stránkách společnosti je uvedeno, že službu si spotřebitel může aktivovat přes portál Moje O2 v sekci O2 Security, podrobný návod nalezne spotřebitel na webových stránkách O2 v části Podpora. Na stejném místě v Moje O2 je možné tuto službu také deaktivovat.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.