Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1291
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

75.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (980 z 1291)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#82494Naúčtování nesjednané služby oneplay

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2025, před 6 dny

Ilona Andršová

Znění stížnosti

Po zaplacení poslední faktury mi přišla další . Zjistila jsem ,že platím už dlouho oneplay o které jsem neměla zájem . Po hovoru s operátorem mi bylo řečeno,že jsem to dostala automaticky k internetu . Ten mám už několik let a novou službu jsem nechtěla a nežádala o ní. Okamžitě jsem zrušila i internet i oneplay a bohužel to jde zrušit až další měsíc. Okrádali mě několik měsíců. Když jsem ten samý den oneplay zapla, když už ho musím platit, vlastně není aktivní,není zvolen platební plán a nikdy nebyl. Okradli mě o velkou částku za těch pár měsíců.


Produkt

Oneplay


Požadované řešení

Vrácení všech peněz za ty měsíce , kdy mi nevědomky účtovali něco,co ani nemám .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 09:38, před 4 dny

Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.

Služby u společnosti O2 je možné vypovědět telefonicky na čísle 800 02 02 02, osobně na jakékoliv prodejně či písemně zasláním dopisu na adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Mimo to platí, že spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2025 10:17, před 4 dny

Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. Od 10.3.2025 máme v nabídce nové portfolio služeb, na které postupně převádíme všechny zákazníky. Oznámení o změně smluvních podmínek zasíláme zákazníkům minimálně měsíc předem, a to stejným způsobem, jako je zasíláno vyúčtování. V rámci těchto změn dochází k převodu O2 TV na Oneplay, přičemž k internetu je možné zvolit tarifní plán Oneplay k Internetu, který je jako bonus již zahrnut v ceně internetového připojení. K Oneplay je možné se přihlásit stejnými údaji, jako k původní O2 TV.
Mrzí nás, jestliže se přihlášení nedaří a vše pro Vás rádi blíže zkontrolujeme, včetně vystavených vyúčtování. Je nám také líto, že jste se rozhodla pro ukončení služeb, v tomto případě činí výpovědní lhůta 30 dní.
Abychom mohli vše ověřit, zašlete nám prosím na e-mail info@o2guru.cz číslo služby anebo číslo zákaznického účtu z vyúčtování a datum narození spolu s odkazem na tuto stížnost. Děkujeme za pochopení a spolupráci. S pozdravem Hana Šotkovská, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.7.2025 10:32, před 4 dny


Ilona Andršová

O2 TV jsem rušila ihned ,co jste mi ji také začali účtovat. Měla jsem tv od jiného dodavatele. A pak jste mi ke zrušené Tv dali oneplay ,kde jsem také psala ,že fakt nechci . Děláte to pořád dokola .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2025 11:20, před 4 dny

Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu. Oneplay je nedílnou součástí tarifů internetu, stejně jako původní O2 TV Modrá. Mrzí nás, pokud jste s nastavením služeb nebyla spokojena nebo pokud služby nesplnily Vaše očekávání a celou situaci zde rádi prověříme. Abychom však mohli nahlédnout do konkrétního případu a pomoci Vám najít řešení, prosím Vás, zda byste nás mohla kontaktovat na e-mailové adrese info@o2guru.cz s uvedením ověřovacích údajů.
S pozdravem Hana Šotkovská, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.