Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1291
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

75.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (980 z 1291)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 351 hodnocení od spotřebitelů help

#82504Nedidani modem pro internet

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2025, před 5 dny

Nur El-Hajat El Lababidi

Znění stížnosti

Po 20 letech odcházím od T-Mobile když mi internet nefungoval týden a nikdo to neřešil.

Datum přechodu je 11.7.2025, do dnes nemám modem a nebyla návštěva te hnika - což znamená od zítřka nemám internet.

Odpovědi od O2 jsou: kolega zadal špatnou objednávku vytvářím novou, je tam urgenci nic neudělám, není tady označeno že technické oddělení vám má volat ale já to nemůžu udělat musím to predat dát!!!

Otázka zní zda O2 dodává internet? A jestli odcházím k někomu lepšímu.

Ale hlavní d9taz je co udělá O2 aby byl internet funkční zítra 11.7?


Produkt

Převod internetu


Požadované řešení

Dodat modem 10.7.2025


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2025 10:37, před 4 dny

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že služby budou poskytovány od 11. 7. 2025, mělo by se tak také stát.

V případě pozdního poskytování služeb by spotřebitel dle našeho názoru mohl také požadovat přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu nemohl využít. V takovém případě může spotřebitel reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2025 12:10, před 4 dny

Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a rád se s případem blíže seznámím. Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů číslo Vaší objednávky a datum narození majitele. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.