Počet nahlášených stížností: | 1291 |
Z toho za letošní rok: | 44 |
Stále v řešení: | 26 |
Po 20 letech odcházím od T-Mobile když mi internet nefungoval týden a nikdo to neřešil.
Datum přechodu je 11.7.2025, do dnes nemám modem a nebyla návštěva te hnika - což znamená od zítřka nemám internet.
Odpovědi od O2 jsou: kolega zadal špatnou objednávku vytvářím novou, je tam urgenci nic neudělám, není tady označeno že technické oddělení vám má volat ale já to nemůžu udělat musím to predat dát!!!
Otázka zní zda O2 dodává internet? A jestli odcházím k někomu lepšímu.
Ale hlavní d9taz je co udělá O2 aby byl internet funkční zítra 11.7?
Převod internetu
Dodat modem 10.7.2025
|
Tweet |
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že služby budou poskytovány od 11. 7. 2025, mělo by se tak také stát.
V případě pozdního poskytování služeb by spotřebitel dle našeho názoru mohl také požadovat přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu nemohl využít. V takovém případě může spotřebitel reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.
Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a rád se s případem blíže seznámím. Pro ověření budu potřebovat doplnit do sekce neveřejných údajů číslo Vaší objednávky a datum narození majitele. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2