Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1303
Z toho za letošní rok:56
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1004 z 1303)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 356 hodnocení od spotřebitelů help

#82736O2 nedává plné informace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2025, před 3 měsíci

Martin Šmída

Znění stížnosti

Dobrý den,

O2 mi nabídlo sim kartu na data, která měla sdílet data s mým hlavním tarifem a kterou dle informací z pobočky jsem mohl používat kdekoliv.
O žádných dalších omezeních se nezmínili.

Až když jsem to několik dní řešil na podpoře, proč simkarta přestala fungovat, tak to začalo vylézat - nelze použít v mobilu, nelze použít v modemu, nelze použít nikde!

Jsem znechucen tímto postojem a nepodáváním přesných informací.


Produkt

O2 connect


Požadované řešení

Jasné informování o tom, že služba je k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2025 15:05, před 2 měsíci

Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník odpovídá prodávajícímu kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, dále že je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a také že je věc dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Jestliže věc výše uvedené nesplňuje, je možné ji reklamovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 13:19, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2025 13:28, před měsícem

Dobrý den,
mrzí nás, pokud jste nedostal od kolegů na pobočce správné informace. SIM karta O2 Connect sdílí Váš tarif do dalšího chytrého zařízení, jako je například tablet, hodinky, GPS lokátor či bezpečnostní kamera. Naopak není podporována v mobilních telefonech nebo modemech na SIM kartu. Jedinou výjimkou jsou mobilní wifi od TP linku ve verzích M7000 a M7200 a USB modemy pro notebooky. Zařízení nemusí být kupováno u nás, je tak jen na Vás, jakého prodejce zvolíte. Pokud bude SIM vložena do nepodporovaného zařízení, bude automaticky zablokována. K odblokování pak dojde do 24 hodin po tom, co bude vložena do podporovaného zařízení.
Tyto SIM karty můžete mít k tarifu z řady NEO a YOU. K jedné službě můžete přidat až 3 O2 Connect SIM karty s tím, že první SIM je zdarma, další jsou pak po 99 Kč měsíčně. Více informací naleznete na našem webu - https://www.o2.cz/osobni/volani/o2-connect.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2025 10:05, před 4 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.