Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1294
Z toho za letošní rok:47
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (986 z 1294)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 352 hodnocení od spotřebitelů help

#82736O2 nedává plné informace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2025, před 10 dny

Martin Šmída

Znění stížnosti

Dobrý den,

O2 mi nabídlo sim kartu na data, která měla sdílet data s mým hlavním tarifem a kterou dle informací z pobočky jsem mohl používat kdekoliv.
O žádných dalších omezeních se nezmínili.

Až když jsem to několik dní řešil na podpoře, proč simkarta přestala fungovat, tak to začalo vylézat - nelze použít v mobilu, nelze použít v modemu, nelze použít nikde!

Jsem znechucen tímto postojem a nepodáváním přesných informací.


Produkt

O2 connect


Požadované řešení

Jasné informování o tom, že služba je k ničemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2025 15:05, před 4 dny

Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník odpovídá prodávajícímu kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem, dále že je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a také že je věc dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Jestliže věc výše uvedené nesplňuje, je možné ji reklamovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.