| Počet nahlášených stížností: | 1303 |
| Z toho za letošní rok: | 57 |
| Stále v řešení: | 6 |
61%
39%
Ve dnech 4.8., 7.8. a 8.8. 2025 mi nešly žádné služby od společnosti O2. Pokoušel jsem se službu reklamovat, nicméně bylo mi řečeno, že všem zákazníkům byla poskytnuta sleva 300,- Kč do eshopu příslušenství. Tuto slevu se mi nepodařilo využít, protože chtěli abych si nakoupil zboží za více než 300,- Kč. Mnou požadované zboží neměli na skladě a navíc možnost využití této slevy do dnešního dne již vypršela. Po telefonickém řešení reklamace s O2 mi nebylo nijak vyhověno a řekli mi, že takto je vyřešení reklamace z jejich strany dostatečné.
Mobilní tarif - O2 Střibrný NEO
Chtěl bych dostat náhradu v podobě vyššího balíčku internetové televize zdarma.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jelikož služba nebyla poskytnuta v sjednané kvalitě, tak lze uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel učinil.
Zde by jako vyřízení reklamace připadala v úvahu např. sleva z měsíčního tarifu, domníváme se, že sleva na e-shop O2 nemusí dostačujícím řešením a spotřebitel tak může požadovat i jiný způsob nápravy.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět. Je nám velice líto, pokud se výpadek služeb týkal i Vás.
V pondělí 4. srpna 2025 mohli někteří naši zákazníci v dopoledních hodinách, přibližně mezi 9:30 a 11:30 hod zaznamenat zhoršenou dostupnost hlasových i datových služeb v rámci různých lokalit České republiky.
Naši technici ve spolupráci s dodavateli neprodleně zahájili analýzu situace, identifikaci příčiny a obnovu všech dotčených služeb.
Všechny služby byly okolo 12. hodiny postupně obnoveny. Celý incident byl podroben detailní analýze s cílem přijmout taková technická a procesní opatření, jež podobným situacím v budoucnu zabrání, nebo jejich dopad výrazně omezí.
Jako omluvu jsme proto dali zákazníkům poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup mobilního telefonu nebo jakéhokoliv příslušenství v O2 Prodejnách nebo v našem e-shopu. Tento voucher bylo možné vygenerovat v mobilní aplikaci MojeO2 a sloužil pro jednorázový nákup. Bylo jej možné využít i na zboží do 300 Kč, kdy by zde byl nutný doplatek 1 Kč. O jiné formě kompenzace neuvažujeme.
Dne 8. 8. 2025 probíhala optimalizace výkonu naší sítě, aby fungovala co nejlépe. V průběhu prací mohlo krátkodobě trvat sestavení hovorů trochu déle nebo docházet k občasnému snížení rychlosti načítání dat.
Za komplikace a možné nepříjemnosti se omlouváme.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
O2 se rozhodla nakonec pro dobropis ve výši 300,- Kč na můj bankovní účet.
Případ považuji za ukončený a děkuji!
Vyjádření dTestu
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.