| Počet nahlášených stížností: | 1305 |
| Z toho za letošní rok: | 59 |
| Stále v řešení: | 7 |
61%
39%
Dobrý den
Ve středu 10.9.2025 nám v celé obci Majetín vypadával Vámi poskytovaný internet. Vše začalo cca v 5 ráno a výpadky v délce 5 - 30 minut se objevovaly až do pozdních nočních hodin.
Nikde se neobjevilo žádné hlášení či oznámení.
Tyto výpadky mají vliv také na práci těch, co pracují z domova.
Žádám proto o sdělení příčin těchto výpadků, kroky k nápravě a předcházení dalších, velice častých, opakování a finanční náhradu.
Zákaznické číslo: ***
Děkuji a jsem s pozdravem,
Mgr. Petra Musilová
Trvalé odstranění závad a častých výpadků, finanční kompenzace.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel. Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Musilová, děkujeme za Vaše podněty ohledně výpadků internetu v obci Majetín. Abychom mohli situaci podrobně prověřit v našich systémech a zjistit příčinu výpadků, potřebujeme od Vás ještě doplnit datum narození držitele služby.
Tento údaj nám prosím spolu s číslem Vaší služby zašlete na naši e-mailovou adresu info@o2guru.cz s uvedením Vašeho jména a čísla jednání z dTestu. Jakmile údaje obdržíme, předáme je našim technikům k prověření a vyhodnocení situace, včetně posouzení nároku na kompenzaci. S pozdravem Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.