Počet nahlášených stížností: | 1303 |
Z toho za letošní rok: | 56 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den.
Se změnou jména jsem se dostavila na vaši pobočku - prodejnu a změnu nahlásila, včetně dokladů totožnosti, které si váš pracovník zdokumentoval a udělal příslušné kopie.
Ve své horlivosti tento pán při nabízení další služby zřejmě opomněl nějaký úkon, spojený se změnou jména.
V srpnu jsem u vás nahlásila poruchu - špatný set-top-box.
Nový se dá koupit jen za plnou cenu, najednou. Splátky jsou možné jen u klientů, kteří mají v pořádku zaznamenané své jméno, nikoliv jméno současné i minulé.
chtěla jsem záležitost řešit, ale byla jsem odkazována na lince na vašeho obchodního zástupce, potom na linku, potom na prodejnu.
Dnes nemohu nikterak změnit jméno u vás.
Na TV se nedíváme, můžete zkontrolovat, kdy byla TV v provozu.
chtěla jsem být nekonfliktní a vydala jsem se na radu vašeho operátora na lince opět na prodejnu. Žamberk, Kostelní ulice. Tato je zrušena. ale na webu O2 svítí ještě dnes s otevírací dobou.
Nemohu zrušit smlouvu, co mohu, je u vás platit.
Co žádám
ukončení smlouvy na výše uvedeném zák. účtě.
Vzhledem k tomu, že není možnost se domluvit racionálně, když u vás neexistuji, na webu reklamace ani stížnosti nejsou uvedeny, a jinak se se mnou nikdo nebaví, sděluji, že ne mojí vinou jsem nemohla ukončit smlouvu dřív. Proto naprosto nesouhlasím s úhradou služby za něco, co jsem nemohla využít. Tj.,platbu v 9/2025 nečekejte, pokud mi nechcete uhradit zbytečné cesty do vašich poboček.
ukončení smlouvy , zák.účet ***
zák.účet ***
ukončit smlouvu - TV programy k 7/2025
fakturu 5273244292 nebudu hradit.
za předchozí měsíc jsem poplatek za služby uhradila a neuhrazené služby nemám.
|
Tweet |
Právnickou osobu zastupují její zaměstnanci v rozsahu obvyklém vzhledem k jejich zařazení nebo funkci, přičemž rozhodující je stav, jak se tato skutečnost jeví veřejnosti (viz § 166 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Nevíme zcela přesně, jak zněl požadavek spotřebitele na úpravu jména, nicméně se nám jeví jako vhodné, aby zaměstnanec v rámci odborné péče, se kterou by měl zaměstnanec k výkonu svého zaměstnání přistupovat, upravil jméno ve všech smlouvách, které má spotřebitelka se společností uzavřené. Popřípadě ji upozornil, že jméno bylo změněno pouze na některých.
Pokud bylo spotřebiteli znemožněno, aby plnění čerpal, nebo mělo plnění nějakou vadu, je možné ho reklamovat a žádat přiměřenou slevu na poskytovanou službu. Pokud tedy nebylo možné celé září službu čerpat, skutečně přichází v úvahu prominutí platby za toto období. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
děkujeme za Váš podnět.
Je nám líto, pokud úpravu osobních údajů provázely komplikace. Údaje je skutečně možné změnit pouze na prodejně O2. Na digitalizaci tohoto procesu pracujeme, ale termín nasazení není znám.
Mrzí nás, pokud si již nepřejete služby u nás dále využívat. Ukončení služby je možné provést osobně na prodejně O2, písemně zasláním na adresu sídla společnosti nebo telefonicky na lince 800 02 02 02, viz informace na webu https://1url.cz/0ur1v.
Abychom se mohli dále na vše s Vámi podívat, poprosíme Vás o doplnění data narození majitele pro ověření, do sekce neveřejných údajů nebo zasláním na e-mail info@o2guru.cz, společně s odkazem na tuto stížnost.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2