Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1305
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1010 z 1305)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 358 hodnocení od spotřebitelů help

#83983Neoprávněné účtování služeb třetích stran.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2025, před 6 dny

Jitka Mejtová

Znění stížnosti

Dobrý den minulý týden nám od společnosti O2 přišlo vyúčtování za měsíc říjen ve výši 10.059,20,-kč, normálně platíme 3120,-(4x mob.tarif, tv a internet), ale začátek října jsme přecházeli na optický internet - dávali nový modem, který máme asi po 99,- na splátky.
Myslela jsem že špatně rozepsali cenu modemu, ale bohužel k našemu zjištění jsem v podrobném výpisu jednoho tel.č.zjistila, že bylo 1.10. někdy o půlnoci zaplaceno během ani né 5minut m-platbou u Applmobil 14 položek v hodnotě 499,- za jednu.
Když jsme vše procházeli narazili jsme akorát na SMS od operátora že byly, z důvodu aktuální spotřeby na tel.č., zablokovány komerční služby.
Ale nepřišel žádný potvrzovací kód nebo něco s informací o rozděleném nákupu na daných stránkách.
Reklamaci jsem posílala tuším 10.11. nepřišel ani email nebo sms ze mají reklamaci v procesu nebo něco, tak čekáme.


Požadované řešení

Vyřízení reklamace a stornování vyúčtování.
Vyjádření jak je možné, že jde uplatnit platba bez potvrzení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 15:36, včera

Pro stržení neplánované platby by měl být vyžadován aktivní krok spotřebitele. Tím může být učinění objednávky či potvrzení platby.

Pokud vyúčtování neodpovídá sjednanému plnění, pak je možné jej reklamovat u poskytovatele služeb.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč; v případě podání prostřednictvím samoobslužného portálu 80 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2025 15:49, včera

Dobrý den,
je nám líto, pokud došlo ve vyúčtování k nesrovnalostem. Platby přes Apple Pay přes operátora probíhají tak, že si v iPhonu nastavíte jako platební metodu platbu mobilním telefonem, kterou potvrdíte SMS s kódem od operátora. Při samotné platbě v obchodě nebo online budete vždy potvrzovat transakci pomocí Face ID, Touch ID nebo kódu na svém zařízení. Po každé platbě obdržíte potvrzení o transakci v aplikaci Peněženka nebo prostřednictvím notifikace.
Abychom se tak mohli na vyúčtování blíže podívat, poprosíme Vás o doplnění data narození majitele služby do sekce neveřejných údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.