Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1305
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1009 z 1305)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 357 hodnocení od spotřebitelů help

#83983Neoprávněné účtování služeb třetích stran.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2025, před 5 dny

Jitka Mejtová

Znění stížnosti

Dobrý den minulý týden nám od společnosti O2 přišlo vyúčtování za měsíc říjen ve výši 10.059,20,-kč, normálně platíme 3120,-(4x mob.tarif, tv a internet), ale začátek října jsme přecházeli na optický internet - dávali nový modem, který máme asi po 99,- na splátky.
Myslela jsem že špatně rozepsali cenu modemu, ale bohužel k našemu zjištění jsem v podrobném výpisu jednoho tel.č.zjistila, že bylo 1.10. někdy o půlnoci zaplaceno během ani né 5minut m-platbou u Applmobil 14 položek v hodnotě 499,- za jednu.
Když jsme vše procházeli narazili jsme akorát na SMS od operátora že byly, z důvodu aktuální spotřeby na tel.č., zablokovány komerční služby.
Ale nepřišel žádný potvrzovací kód nebo něco s informací o rozděleném nákupu na daných stránkách.
Reklamaci jsem posílala tuším 10.11. nepřišel ani email nebo sms ze mají reklamaci v procesu nebo něco, tak čekáme.


Požadované řešení

Vyřízení reklamace a stornování vyúčtování.
Vyjádření jak je možné, že jde uplatnit platba bez potvrzení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2025 15:36, před hodinou

Pro stržení neplánované platby by měl být vyžadován aktivní krok spotřebitele. Tím může být učinění objednávky či potvrzení platby.

Pokud vyúčtování neodpovídá sjednanému plnění, pak je možné jej reklamovat u poskytovatele služeb.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč; v případě podání prostřednictvím samoobslužného portálu 80 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2025 15:49, před hodinou

Dobrý den,
je nám líto, pokud došlo ve vyúčtování k nesrovnalostem. Platby přes Apple Pay přes operátora probíhají tak, že si v iPhonu nastavíte jako platební metodu platbu mobilním telefonem, kterou potvrdíte SMS s kódem od operátora. Při samotné platbě v obchodě nebo online budete vždy potvrzovat transakci pomocí Face ID, Touch ID nebo kódu na svém zařízení. Po každé platbě obdržíte potvrzení o transakci v aplikaci Peněženka nebo prostřednictvím notifikace.
Abychom se tak mohli na vyúčtování blíže podívat, poprosíme Vás o doplnění data narození majitele služby do sekce neveřejných údajů, případně na e-mail info@o2guru.cz s odkazem na tuto stížnost.
S pozdravem
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.