| Počet nahlášených stížností: | 1306 |
| Z toho za letošní rok: | 60 |
| Stále v řešení: | 7 |
61%
39%
U O2 používám již několik let VDSL a 5G internet. V srpnu 2025 mi přišla emailem nabídka na NEO stříbrný za 399 Kč při zřízení přes Moje 02, s prvním měsícem zdarma.
Zřízení proběhlo bez problémů, první měsíc zdarma taky. Vše vypadalo nádherně. Z omylu mne vyvedla první faktura po měsíci zdarma, kde byla uvedena cena za tarif ne inzerovaných 399 Kč, ale 499 Kč. Vyznat se v prolínajíceích slevách měli problém na infolince i pobočce. Samozřejmě nikde nevěděli o nabídce za 399, ale nynější za 499. Když jsem se dnes v hovoru s infolinkou snažil najít vysvětlení, donekonečna mi bylo opakováno, že jsem vše špatně pochopil a zmíněná cena 399 je myšlena po započtení slevy na internet. Až na to, že ta mi byla poskytnuta nezávisle se zřízením NEO po té, co jsem chtěl jeden internet zrušit, jelokož ho již nebudu používat. Tak mi byla nabídnuta sleva. Krásná ukázka toho, ak se pracovníci O2 už ani sami nevyznají ve svých nabídkách a slevách, které jsou tak neprůhledné pro zákazníky, i pro ně. Na infolinku se přes AI dovolat je problém, na chatu je taky AI, přes kterou se skoro nemáte jak dobrat řešení.
O2 spěje k tomu, že ji pomalu nahradím jiným řešením u jiných poskytovatelů...
PS: Paní na infolince byla i dnes neoblomná, stála si za svou cenou 499 Kč po všech slevách. Dokud jsem opakovaně nezmínil, že jsem NEO zřizoval na základě nabídky z emailu. Pak se zeptala, zda ten emeil mám - ano mám, důležité věci archivuju. "Dobře, chvilku počkejte, vyřídím vám tu slevu". Po chvilce čekání se vrátila zpět ta neoblobná operátorka ze začátku hovoru.
Takže O2 už nevěřím ani nos mezi očima. I když vám podmínky několikrát potvrdí na infolince, pravda při vyúčtování je nakonec jiná. A zpětná kontrola hovorů, supervizor a podobné zřejmě u organizace, jako jeO2, nefungují. Místo toho se schovají za AI bariéru...
Dnes mi pro jistotu přišel email, že jsem byl odhlášen z průzkumů spokojenosti. Proč asi...
O2 NEO stříbrný vs 5G internet
Dodržení nabízené kampaně za 399 Kč, oprava faktury, udělat pořádek ve slevách a cenách za tarify, aby se v nich byl schopen vyznat jak zákazník, tak operátor bez nutnosti "porady s vedoucím".
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jelikož služba nebyla poskytnuta v sjednané kvalitě, tak lze uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel učinil.
Zde by jako vyřízení reklamace připadala v úvahu např. sleva z měsíčního tarifu, domníváme se, že sleva na e-shop O2 nemusí dostačujícím řešením a spotřebitel tak může požadovat i jiný způsob nápravy.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den,
mrzí nás, pokud jste měl důvod k napsání této stížnosti a pokud Vám nebyly sděleny správné informace při zřízení služeb.
Rádi s Vámi celou vzniklou situaci prověříme, poprosím Vás tedy o doplnění čísla služby a data narození do neveřejných údajů, případně se na nás můžete obrátit na adrese info@o2guru.cz s odkazem na tento dTest.
S pozdravem
Michelle Gurejeva, Guru pro Social Media O2