Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1307
Z toho za letošní rok:61
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

77.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1012 z 1307)

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Uvedená procenta vychází z 358 hodnocení od spotřebitelů help

#84191Modem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2025, před 18 hodinami

Nela Proc

Znění stížnosti

Dnes jsem se jako zázrakem dovolala do O2 jelikož jindy je to nemožné spojit se s živým člověkem. Po mém oznámení že přecházím k jinému operátorovi vzhledem k jejich extrémně předraženým službám jsem se dozvěděla že jsem si údajně zakoupila jejich modem pro správné fungování domácího internetu. Takový odkup stojí 5 tisíc a já ho mám nyní zaplatit. NIC TAKOVÉHO O ŽÁDNÉM MODEMU JSEM NIKDY NESLYŠELA NIC JSEM NEPODEPSALA ANI JSEM S NIČÍM TAKOVÝM NIKDY NESOUHLASILA! JE TO PODVOD! Nikdy mi nebylo sděleno že nějaký modem stojí 5 tisíc a že si ho údajně kupuji ne nic takového jsem nikdy neslyšela tudíž odmítám něco takového platit! Nejsem blázen abych do něčeho takového šla tudíž nechápu proč bych měla něco takového teď platit jsou to podvodníci celé O2!


Produkt

Modem O2


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy bez jakéhokoliv placení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2025 15:20, před 2 hodinami

Společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje obecně modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami a je koncovým dotovaným zařízením. Pokud se jedná o dotované koncové zařízení, které bývá k tarifům často poskytováno, je spotřebitel povinen při ukončení závazku zařízení doplatit v případě, že si ho ponechá. Spotřebitel se však může rozhodnout také pro vrácení modemu podnikateli, v takovém případě nemá pak povinnost ho doplácet.

Ze zákona má podnikatel vůči spotřebiteli před uzavřením smlouvy informační povinnost. Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně, o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Podle tohoto ustanovení platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné.

Jestliže má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu: https://ctu.gov.cz/jak-podat-podani-na-ctu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč. V případě úspěchu ve sporu Český telekomunikační úřad přizná náhradu nákladů včetně správního poplatku proti druhému účastníku, který ve věci úspěch neměl. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2025 15:29, před 2 hodinami

Dobrý den,

děkuji za Váš podnět a rád se na to podívám. Doplňte mi prosím pro ověření do sekce neveřejných údajů číslo využívané služby a IČ či datum narození majitele.

S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.