| Počet nahlášených stížností: | 1309 |
| Z toho za letošní rok: | 63 |
| Stále v řešení: | 8 |
61%
39%
Dobrý den,
obracím se na Vás se stížností na dlouhodobě nevyhovující kvalitu mobilního signálu ve své domácnosti na adrese ***
Jsem Vaší zákaznicí již několik let a využívám tarif s neomezenými daty, mimo jiné také proto, že doma nemám a nechci využívat Wi-Fi připojení. Veškerou práci na notebooku běžně řeším přes hotspot z telefonu. V současné době je však mobilní signál ve svém bytě prakticky nefunkční – často funguje pouze síť typu E, případně se nedaří načíst data vůbec.
Situace je natolik špatná, že:
• není možné stabilně používat mobilní data,
• hotspot na notebook je nepoužitelný,
• některé SMS zprávy mi vůbec nedorazí nebo se odesílají s výrazným zpožděním,
• běžné aplikace, které vyžadují datové připojení, nejsou v tomto místě použitelné.
Za službu si pravidelně platím a očekávám funkční pokrytí, zvlášť když je z Vaší strany deklarováno 5G pokrytí v oblasti. Přestěhovala jsem se do nového bytu právě s tím, že budu moci pokračovat v dosavadním způsobu využívání služeb, což ale v současné situaci není možné.
Prosím o prošetření problému, zajištění adekvátního pokrytí a informaci o tom, jaké kroky budou podniknuty ke zlepšení signálu v dané lokalitě. Nepřeji si pořizovat další zařízení ani další SIM kartu jen proto, že v místě není dostupná kvalita služeb, které si standardně platím.
Děkuji za rychlou nápravu situace a očekávám Vaši odpověď.
S pozdravem
Markéta Matyášová
Prosím o zajištění stabilního a funkčního mobilního signálu na uvedené adrese. Ideálně formou technického zásahu – například úpravou nebo posílením pokrytí v lokalitě, případně instalací dodatečného vysílače. Očekávám, že služba, kterou si platím, bude plně funkční bez nutnosti pořizovat další zařízení či doplňkové služby.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel. Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
děkuji za podnět a rád se na to podívám.
Doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a datum narození majitele či IČO, jde-li o paušál, nebo výrobní číslo SIM, jde-li o předplacenou kartu.
Jakou rychlost na uvedené adrese naměříte přes www.speedtest.net?
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2