Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Jiří Holan |
Zaplacené a nedodané zboží, nulová komunikaceDatum publikace: 30.10.2021 |
uzavřeno |
|
Jiří Bánovský |
Nereaguje na opakované výzvy k dořešení výměny zbožíDatum publikace: 7.8.2017 |
uzavřeno |
|
Petr Čadský |
Nevyřízení reklamace ve stanovené lhůtě, neuznané odstoupení od kupní smlouvyDatum publikace: 26.6.2017 |
uzavřeno |
|
Radek Bartoš |
Zamítnutí odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zbožíDatum publikace: 15.5.2017 |
uzavřeno |
|
Jaroslav Lečbych |
Neuznaná reklamaceDatum publikace: 4.2.2015 |
uzavřeno |
|
Tomáš Čapek |
Dodali jiné zboží a nekomunikujíDatum publikace: 13.1.2015 |
uzavřeno |
|
Soňa Horáčková |
Odstoupení od kupní smlouvy (nákup přes internet)Datum publikace: 2.12.2013 |
uzavřeno |
![]() |